Klachtenprocedure

Veilig Verkeer Nederland wil op een zorgvuldige wijze omgaan met haar relaties. Desondanks kan het voorkomen dat je niet tevreden bent over een bepaalde gang van zaken. Voor deze situaties is er een klachtenreglement. Door je klacht kenbaar te maken kunnen wij eventueel gemaakte fouten herstellen of zo nodig onze interne procedures bijstellen. Hieronder lees je wat je kunt doen om een klacht in te dienen en hoe deze wordt behandeld.  

Je kunt je klacht telefonisch indienen bij de medewerkers van ons Servicecentrum via telefoonnummer 088-5248800.  
 
Schriftelijke klachten kun je richten aan: Veilig Verkeer Nederland, Postbus 66, 3800 AB Amersfoort 
 
Klachten via de mail kun je sturen naar info@vvn.nl onder vermelding van: klacht. 
 
Alle klachten worden direct in behandeling genomen. Veilig Verkeer Nederland streeft ernaar de klachten binnen twee weken te beantwoorden. Als deze termijn niet mogelijk is, dan zullen wij je hierover berichten.  

Meer informatie?

Voor alle vragen over de klachtenprocedure en voor de aanvraag van de volledige tekst van het klachtenreglement kun je terecht bij ons Servicecentrum, via telefoonnummer 088-5248800 of via het e-mailadres info@vvn.nl.